Büssürü konularda ilk ve tektir

Büssürü konularda ilk ve tektir

PAZAR’LIK
hemen hemen her satırını okumuş olmakla birlikte, kıymetli yazar soner yalçın abimizi kafamda bi yere oturtamadım şu yaşıma değin, değerli kardeşlerim..
kimileyin en “yazılmazları” yazar.. büssürü konularda ilk ve tektir.. (böyle biri daha tanıyom sanki, boşverin, siz tanımazsınız)
kimileyinse, çatlatır hepimizi, merakla beklenen makalesini yazmaz..
var öyle cins huylular, napim ben?
****
bi de fazla sevemedim; istihbarat teşkilatı elemanı havası taşıyan insanları..
gizemli görünmeyi severler, herşeyden haberim var türü takılmaya bayılırlar, ohoo arkamda devlet var benim yahu tadında bi izlenim bırakmaktan hoşlanırlar..
soner yalçın tam olarak böyle biri midir sizce?
ben bişey demem..
****
bu son sorduğumdan emin diğilim ama covid 19 konusunda hata yaptığını bilirim, üstadın..
hata dediğim şuydu tabi, büyütmeyiniz;
bu virüsün doğal olmadığını, falanca amaçlarla laboratuarda üretilip başımıza salındığını yazmaya çabaladı hep.. kapitalizme “yemezler goçum bu numaranızı” demek istedi hep..
aslında haklıydı ama bizim gibi az gelişmiş beyinli insanların ülkesinde böyle bişi daha dikkatlice dile getirilmeliydi..
sözü poposundan anlayan birileri; “böyle bi hastalık yok, tamamen emperyalizmin yalanı” demeye, maske takmayın, aşı olmayın öğütleri vermeye, bu yolla sosyal medya üzerinden prim yapmaya çalıştılar..
anımsatırım, giresun’da bile var idi bunların türevleri.. hiç bilmediği konularda, gogıl amca’dan yazı indirip fikir sahibi olduklarını falan sandılar.. gülünç oldular..
şehrimizde bile yüzlerce insan vefat etti bu küresel hastalık yüzünden, utanmadılar..
geçiniz..
****
izler dergimizin yoğunluğu nedeniyle bencileyin sizlerden 1 ay ileride yaşıyorum hayatımı mecburen.. yani şöyle diyim, hepiniz ocak ayındasınız di mi? bense çoktan kafaca şubata geçtim..
gündelik yaşamım da yoğun maalesef, gazeteleri iki gün geriden takip edebiliyorum.. yani şöyle diyim, hepiniz cumartesi gecesi diye yatağa girdiniz di mi? bense hâlâ perşembedeyim..
haa, hiç de kötü bişi diğil bu, herkese salık veririm.. ülke gündeminin ne kadar yapay olduğunu daha iyi anlıyo insan..
valla diyom..
****
bakalım, soner yalçın abimiz, 12 ocak perşembe günü, hdp’nin takıntısı başlıklı köşe yazısında neler demiş;
“hep’ten hdp’ye bu partiler, Türkiye’yi gözeterek, ülke birliği içinde toplumsal proje sunma gibi siyasi yaklaşımları hiç benimsediler mi?
cumhuriyet değerlerine düşmanlık gibi keskin politik dil hatasını ortaya dökecek özeleştirileri var mı? yok. Atatürk ile barışmayı değil, trajikomik biçimde onu yenmeyi düşünüyorlar!
ölmeyi, hapse girmeyi, görevden alınmayı, parti kapattırmayı ilkeli mücadele sanıyorlar! bunun takıntılı hale dönüştüğünün farkında değiller”..
****
soner yalçın’ın bu makalesi, son yılları ve başımıza bela olmuş solcu müsveddelerini en iyi analiz eden sözcükler olarak tüm ders kitaplarına konulmalıdır..
ülkenin düştüğü düzeyi iyi anlayınız, ilk defa bi analiz, benim o kıçı kırık değerlendirmemi geçti, helal olsun.. ne demiştim ulus gazetesindeki köşemde;
“her dakka söveceklerine, yatıp kalkıp dua etsinler kenan evren’e.. hapse atarak, işkenceden geçirerek bunların üç kuruşluk hayatlarına anlam kattı, beş para etmez herifleri kahraman yaptı”..
sözümün arkasındayım, 12 eylülzede bi avuç değerli aydınımızı tenzih ederim..
****
(zaten bunların büyük çoğunluğu, sonradan yetmez ama evetçi kesilerek, ne kadar haklı olduğumu sundular bana, müteşekkirim hepsine yeminle.. kafamdaki acaba’yı yendim sayelerinde)
****
kardeşlerim,
aslında, gülmece yazısı dışında tekbi satır yazmak istemiyorum.. inanın..
ama gerek şehrimin, gerekse vatanımın koşulları beni bambaşka konularda kalem oynatmak zorunda bırakıyor.. bi anlamda köreliyorum, çok üzgünüm..
hani bu densizler “bedel ödemişler” ya.. görsünler bedel ödemek neymiş?
vatanıma borcum var, elim kolum bağlı, ne yapayım? nasıl susup oturayım? meydanı namerde bırakıp nasıl lay lay lom yazıları yazayım?
benim ödediğim bu bedeli kızlarım anlasın yeter, kimseden bi halt beklediğim yok!
****
iktidar başka bişidir..
Türkiye Cumhuriyeti devleti başka bişidir..
ilelebet payidarlığımızın gerçek sahipleri; “şu koşullarda seçim meçim olmayacak, tayyip bey seçime girmez, boşuna hayal kurmayın” diyo, benden duymuş olmayınız..
seçim olursa, işte o zaman sn cumhurbaşkanımız gereken sözleri almış demektir, girer ve seçimi kazanır, bunu ise direkt ben diyorum, benden duymuş olabilirsiniz..
****
kardeşlerim,
cümleten sağlıklı pazarlar dilerim..
önce Allah’a sonra türk hekimlerine emanet olunuz..
dr gürsel ötker
giresun ünv tıp fakültesi kalp hastalıkları hastanesi sevdiğini görünce yüreği yafır yafır edenler servisi uzmanı
Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Merhaba! Bugün Oğlak burcunu bekleyen enerjiler, iş hayatında başarılı olmak için uygun bir zaman olabilir. Sabırlı ve kararlı yaklaşımlarınız sayesinde hedeflerinize daha da yaklaşabilirsiniz. Ayrıca duygusal konularda da daha dengeli bir tutum sergileyerek ilişkilerinizde olumlu gelişmeler yaşayabilirsiniz. Kendinize zaman ayırmayı ihmal etmeyin, bugün kendinizi şımartacak aktiviteler yaparak stresinizi azaltabilirsiniz. Keyifli bir gün geçirmeniz dileğiyle!

KOVA BURCU YORUMU

Bugünün Venüs-Mars bağlantısı, haritanızın en dinamik iki açısını kesiyor, bu nedenle yaratıcı bir çabada başarılı olmak istiyorsanız, şimdi ona en iyi şansı vermenin tam zamanı. İnsanların fikirlerinize ne kadar açık olduklarına şaşırabilirsiniz.

BALIK BURCU YORUMU

Bugün duygusal olarak daha hassas olabilirsiniz. İnsanlarla iletişimdeki inceliğiniz sayesinde yanınızdakilere destek olabilir, onları rahatlatabilirsiniz. Ancak, kendi duygusal ihtiyaçlarınızı da göz ardı etmemelisiniz. İçsel dengeye odaklanmak ve kendinize zaman ayırmak için fırsatlar yaratın. Enerjinizi doğru yönlendirmek, hobilerinize zaman ayırmak veya rahatlama teknikleri kullanmak size iyi gelecektir. Kendinizi yeniden motive etmek için yapıcı düşüncelere odaklanın ve geleceğe umutla bakın.

YAZARLAR / Tümü
admin: hafta sonları gitmeli
2023-07-15 00:59:20
İlhan erdinç: Kaleminize sağlık👏👏👏
2023-02-23 09:35:47